Hargai Kaum Wanita

Pesanan aku kepada kaum yg sejenisku yakni lelaki, sila hormati kaum wanita dan hargailah mereka kerana kita memerlukan mereka. Perlindungan, kasih sayang dan segalanya adalah hadiah terbaik dari kita sebagai menghargai golongan yang berlekuk-lekuk dan comel itu.

Wanita adalah sumber inspirasiku...

Rabu, November 26, 2008

Sekadar Mengisi Masa Lapang.

Sekadar Mengisi Masa Lapang.

assalamualaiku......
salam sejahtera......

bertemu kembali kita di ruangan ini, terima kasih atas banyak maklum balas yang diterima dari ruangan ini, ada antaranya terpaksa aku delate dan juga ad ayg terpaksa aku split. diharap semua berpuas hati. kalau tak puas hati nak wat macam mana, aku kena jadi macam orang politik jugak la, kadang2 kena ambil tindakan yg sewajarnya walaupun tidak semua yg suka akan tindakan itu.

sebenarnya tak ada apa yang nak aku sentuh hari ni, tapi saje2 nak cerita. masa aku lepak2 kat salah sebuah starbucks yang ada kat malaysia ni dengan salah sorang awek tak rasmi aku ada la pulak awek cun masuk, kena pulak dia duduk berhadapan dengan aku. fuhhh, time tu tang2 tu juga aku rasa mcm nak hantar awek tak rasmi aku tu balik rumah dan terus patah balik ke sratbucks tu dan duduk semeja dengan awek yang berhadapan dengan aku tadi. cantik??? memang awek tu cantik sangat.. perumpamaan yang boleh aku buat kat sini mungkin secantik cda atau falci, sekali dia senyum.. pehhhh... luruh jantung beb.

untuk berbual dengan awek yg kat depan tu dah tak berapa kusyuk dah, mata aku sentiasa perhati awek yang kat depan tu. kalau la dapat buat awek dan tambah dalam list awek aku yg sedia ada, aci kerap papan aku berani cakap kalau dia nak urung aku dalam bilik hotel aku 'terpaka' merelakan. untuk awek yang se'cun' tu, bukan saja aku... aku grenti, lelaki yang betul2 bergelar jantan (yg golongan sotong tolak ketepi) memang sanggup buat apa saja hatta terpaksa gelek tayar lori dari sibu ke langkawi. aku tengok awek tu lepak sorang2 jer, tah la dia tunggu sapa. ni kalau tak ekrana awek kat depan aku grenti aku dah duduk dengan awek tu, mana la tau kot2 dia mmg dah rancang dan ebrniat nak lepak ngan aku, alih2 aku lak bawa awek lain. sesekali awek tu pandang aku dia senyum.. hmmm.. nampaknya ada jugak daya tarikan pada aku walaupun aku bawa awek lain.

aku pun ajak lah awek tak rasmi aku tadi balik, nak hantar dia. aku suruh dia tunggu dalam kereta bukak enjin keta dulu pasang air-cond supaya sejuk, aku cakap la nak ke bilik air dulu dan nak tengok 2-3 benda kot2 yg sesuai dibeli nanti.

masa dok mundar-mandir dalam starbucks tu aku pandang lagi gadis cun tadi, dia pun pandang aku.. senyum macam tadi jugak. hehehe... tup2 aku pegi tempat dia, tanya "kalau tak silap i la kita pernah jumpa kan sebelum nih" (taktik nih memang agak kuno skit, tapi cuba jer laa... hehehe. gadis tu jawab "ya ke?, tapi u mcm familiar la" aku terus pintas "i pun tak perasan juga kita pernah jumpa kat mana, tapi i nak ngorat u boleh tak" pompuan tu gelak sambil cakap "ish u nih, baru kuar dating ngan awek dah nak ngorat awek lain" aku jawab "hehehe.. gurau jer"... bla...bla.... tup2 aku dapat no. hp gadis tu... hehehe.... opsss... jap ek... nak jawab sms dia jap.


jumpa lagi.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan