Hargai Kaum Wanita

Pesanan aku kepada kaum yg sejenisku yakni lelaki, sila hormati kaum wanita dan hargailah mereka kerana kita memerlukan mereka. Perlindungan, kasih sayang dan segalanya adalah hadiah terbaik dari kita sebagai menghargai golongan yang berlekuk-lekuk dan comel itu.

Wanita adalah sumber inspirasiku...

Rabu, November 26, 2008

Pengenalan

Pengenalan

Assalamualaikum dan salam muhibah semua2....

Apa khabar anda semua? anda tertunggu-tunggu kamek menulis?? hehehhe... takpe, di ruangan ini kamek akan menulis..menulis dan menulis walau hakikatnya ia boleh dipanggil menaip, seni menulis kalau ada bakat memang menarik, tapi kamek tak kata kamek pandai menulis. cuba2 je.

Bagi keluaran pertama ni, kamek sik (tak) mahu apa2 lagi memandang tajuk pun pengenalan jer, tapi takpa la.. kamek akan cuba jer cari isi yang menarik untuk tatapan anda semua.

Sepanjang kamek di forum ni, ramai dah kawan kamek dapat dan ramai juga sumandak (wanita/gadis) yang kamek kenal. kebanyakannya comel-comel dan baik2.. sebagai lelaki kita sepatutnya menyanyangi kaum yang lemah itu yakni kaum wanita, so nak sayang dalam bentuk mcm mana gunalah kebijaksanaan anda sendiri. yang penting kita patut menghargai kaum yang indah dan berlekuk-lekuk tu.

Tak dinafikan, ada juga pada awalnya kaum yang comel (wanita) pada awal perkenalan dengan kamek di forum ini agak tidak menyenangi kamek, tapi itu awal perkenalan saja. mungkin juga disebabkan kenyataan kamek dianggap sebagai anti-wanita. Takkk, sebenarnya kamek tak anti wanita. dalam kenyataan kamek kalau diteliti sebenarnya lebih kepada ingin membela dan juga perbetulkan kaum yang indah tersebut, so mungkin cara kamek tidak dapat diterima mereka. tapi alhamdulillah, akhirnya mereka dapat mengenali kamek dengan lebih mendalam dan memahami bahawa kamek sebenarnya menyanyangi mereka.

ok la semua, di topik pengenalan ini setakat ini jer la dulu kamek menulis (menaip) ek. jangan risau.. selepas ini kamek akan membawakan isu-isu yang menarik lagi pada keluaran akan datang dan kitak2 semua boleh juak memberikan maklumbalas dan koemtar anda di ruangan ini. Sebarang komentar yang tak berkaitan, merapu dan juga tak berapa sopan akan kamek delate terus dari ruangan ini.

(tungguuuuu topik seterusnya dari kamek)...

zassss... layannnn !!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan