Hargai Kaum Wanita

Pesanan aku kepada kaum yg sejenisku yakni lelaki, sila hormati kaum wanita dan hargailah mereka kerana kita memerlukan mereka. Perlindungan, kasih sayang dan segalanya adalah hadiah terbaik dari kita sebagai menghargai golongan yang berlekuk-lekuk dan comel itu.

Wanita adalah sumber inspirasiku...

Selasa, Disember 30, 2008

Gadis Budiman, Gadis Terhebat... Siapa Dia?

Gadis Budiman, Gadis Terhebat... Siapa Dia?

sal2
salam muhibah
salam sejahtera
salam perkenalan

Bertemu lagi kita tok di sini...




adakah gadis yg dimaksudkan bernama cda? - sekadar gambar hiasan
___________________________



Sebenarnya hari nih aku sekadar nak ceritakan apa yg
aku rasa perlu diceritakan, ape2 pun thread ini milik aku dan aku
berhak cerita apa saja... betul tak? hehehe.. jgn mare...

Tuan-tuan, puan-puan, saudara dan saudari tahu tak apa perasaan aku
ketika ini? yg aku cuma dapat bayangkan cuma macam bangla baru dapat
gaji... gembira dan ceria bila dapat berkenalan dengan seorang gadis yg
hebat serta budiman, tambah2 lagi gadis tersebut mengaku selesa
berkawan dengan aku... errr.. sebenarnya aku tak kisah kalau gadis
tersebut selesa untuk menganggap aku lebih dari kawan. Yang penting dia
dah cakap dia senang berkawan dengan aku.... so dapat juga aku buat
kesimpulan sendiri 'senang' yg di maksudkan dia adalah dia senang jika
berjalan seiringan dengan aku.... adakah dia senang bila makan
bersuap-suapan aku dan dia... adakah dia senang bila aku ajak main
snooker... adakah dia senang bila diajak ke katil?? opsss!!! itu dah
masuk bab lain.. korang jangan fikir bukan2 tauk.... tak baik... hehehe.





Apakah kejelitaannya setanding falci? - sekadar gambar hiasan.
______________________



Aci kerat ape2 pun aku berani bertaruh, kalau la aku berjalan seiringan
dengan gadis tersebut grenti cicak yg melekat kat siling pun akan jatuh
tatkala terpandang kejelitaan dan keayuan gadis tersebut. Budiman???
memang gadis tersebut budiman dan yg membuat aku makin kagum dengannya
adalah dia sentiasa merendah diri... sentiasa menolak pujian walaupun
beliau sememangnya layak dipuji. Jarang2 tauk jumpa gadis mcm nih.

Untuk gadis sehebat ini, terus terang aku cakap sanggup lakukan apa
saja. kalau la antara kami ada lautan api, aku grenti akan renang
juga.. err.. tapi selepas hujan laa... Sebenarnya aku mmg dah jatuh
cinta dengan dia, tapi tah la... tak berani pulak aku nak cakap ape2
kat dia pasal benda yg aku rasa nih...

Bila fikir balik, perkara yg paling tak berani aku hadapi adalah si
gadis tersebut dimiliki oleh orang lain selain dari aku.. bila fikir
balik, perasaan jadi bercampur baur. kalau nak buat perumpamaan pula
macam George W. Bush yang bangun dari tidur, buka2 jer mata Osama Laden
ada kat kepala katil... gabra, susah hati dan macam2 perasaan lagi
kalau disenaraikan disini mmg tak cukup ruang.

Bila fikir-balik, walaupun hidung aku nih boleh dikira mancung la
jugak.. tapi masih belum pasti hidung yg mancung ini dapat menyentuh
pipinya yg comel milik gadis yg hebat itu.. dia terlalu budiman untuk
jejaka mcm aku, dia terlalu baik kalau nak dibandingkan aku yang tak
seberapa ini. Walaupun dianggap ensem ramai wanita (hehehe.... jgn
jelosss.. ini kenyataan aperrrr..) tapi bila dengan dia, aku rasa aku
masih belum layak.




gadis budiman untuk jejaka budiman - sekadar gambar hiasan.
_____________________



ok la semua, setakat ni dulu citer aku pada hari nih... aku sambung
lain kali lak. opss.. jap lagi ada citer lain.. kalau sempat aku taip
jap lagi.... kalau tak pun aku taip lain kali la... ni kisah masa aku
balik kampung bercuti masa raya qurban baru-baru nih.... tajuknya 'Awek Satu Kampung'


jumpa lagi...
adioss....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan