Hargai Kaum Wanita

Pesanan aku kepada kaum yg sejenisku yakni lelaki, sila hormati kaum wanita dan hargailah mereka kerana kita memerlukan mereka. Perlindungan, kasih sayang dan segalanya adalah hadiah terbaik dari kita sebagai menghargai golongan yang berlekuk-lekuk dan comel itu.

Wanita adalah sumber inspirasiku...

Isnin, Ogos 24, 2009

TIPS UNTUK JANTAN

TIPS UNTUK JANTAN

TAJUK: BILA AWEK ANDA KUAT MERAJUK, APA YG PERLU DILAKUKAN?


Salam kitak2 sekalian alam...... pening sama persoalan diatas ek??? hehehe... takper... jgn risau, hari ini kamek akn ajar sedikit sebanyak ilmu yang sifu pada sifu aku ajar????


ilmu memujuk awek perlu dipelajari lelaki - sekadar gamabr hiasan
________________________


Biasanya bila awek marajuk:-

  1. anda akan menghantar bunga untuk memujuk....
  2. anda akan pujuk dengan ayat-ayat yg indah....
  3. membeli hadiah
  4. sms dan tulis ayat2 romantik
  5. dan segala mak nenek lagi petua2 romeo zaman pop yeyeh tinggalkan untuk anda.... hehehe.
takyah guna dah petua-petua diatas....... aku kalau nk pujuk awek senang jer... cupp kat pipi skali... hehehe.. tapi awassss.. mungkin satu sound effek yang berbunyu "PANGGGGGG!" akan datang dari pipi anda dari tamparan padu maut awek anda. hehehe.... untuk cupp pun kena ada teknik2 tertentu... saper nak petua boleh pm sama kamek.... hahaha.

ok, kalau petua cupp! tuh tak jalan.... anda tenang2kan diri... pastu ejas la awek lain..... masa yg terluang tu kita mafaatkan untuk sesuatu yg bakal mendatangkan hasil... hehehhe...


diakui kebanyakan awek memang suka dipujuk - sekadar gambar hiasan
___________________________


pasal awek yg merajuk tu takper, dia akan cool nanti... percaya la.... dalam 2-3 hari bila ajak kuar minum pastu puji cakap yg gadis2 satu dunia akan kempunan gelaran Ratu Cantik jika dia adalah seorang pesertanya, dan pemenangnya adalah dia. Aci disuruh guling2 atas karpet aku berani bertaruh dia akan ok balik.... hehehe,....

selamat mencubaaa.........

***** nantikan tips seterusnya

1 ulasan:

  1. xikhlas betul nak pujuk..nape nak ngorat aweks laen plak..supaya yang patah tumbuh. hilang berganti ke??

    BalasPadam