Hargai Kaum Wanita

Pesanan aku kepada kaum yg sejenisku yakni lelaki, sila hormati kaum wanita dan hargailah mereka kerana kita memerlukan mereka. Perlindungan, kasih sayang dan segalanya adalah hadiah terbaik dari kita sebagai menghargai golongan yang berlekuk-lekuk dan comel itu.

Wanita adalah sumber inspirasiku...

Ahad, Mac 08, 2009

AWEK SATU KAMPUNG (PART 2)

AWEK SATU KAMPUNG (PART 2)
Oleh: Lord Vlad



salam muhibah....
salam hormat...
selamat raye cina...
dan salam sejahtera.......

Apa khabar saudara-saudari sekalian? ada sihat? ok la... mari aku sambung cerita yg dah lama aku tangguh nih. bukan aper, korang paham2 la coz kat sini aku busy skit, banyak keja nak kena buat. kelam-kabut dengan banjir bah. tapi takper la, hari nih aku akan sambung skit stakat yang aku termampu jer.

Sesiapapun lelaki yang tertengok Mira akan tertawan  - sekadar gambar hiasan
____________________


Sebenarnya selepas sahaja aku berbual dengan Mira dan duduk di tempat yang aku mula-mula duduk di warung member aku tu, aku direnung pelik oleh si tokey dedak dan tokey warung tersebut. Dari gaya mereka sengih tu macam arab yang baru jumpa telaga minyak, sepatutnya yang lebih-lebih sengih tu bukan mereka, tapi jejaka tampan yg mereka renung ni yakni aku sebab baru dapat berbual dengan bidadari dunia. hehehe.

Walaupun aku mula sukakan Mira, tapi tak boleh la aku tunjuk perasaan suka aku tu kat depan kawan-kawan aku. Tambah-tambah pula depan mereka yang dua orang ni, bukan boleh percaya sangat mulut diaorang. Jadi sebelum diaorang bersuara aku terlebih dahulu bersuara " kalu mung nok kabo aku ade mende ngan Mira tuh jangan kate apa-apa ek. dok diam-diam jer" hehehehe.... skali lagi mereka terkebil-kebil macam biawak pasir yang baru kena tangkap dengan mat vietnam... "aik, aku tak kebo mende lagi mu doh nak angin nih apahal?" tanya si tokey dedak. "hehehe... mana ada aku angin, mane la tau korang kabo aku ada affair dengan anak ketua cawangan tuh" jawab aku. tapi dalam hati aku jawab macam nih pulak "time ni, masa ni aku dah bersedia untuk ada affair dengan Mira, dia dah lain dari dulu... skarang dia dah cun.... cun macam Eva Mendes". hehehehe


Sopan dan menawan membuatkan aku bertambah kagum dengan Mira - sekadar gambar hiasan
_______________



Tak payah la aku cerita pasal aktiviti aku dengan tokey dedak dan tokey warung tuh, malas nak taip sebab ada cerita yang lebih menarik aku nak cerita dengan korang. cerita yang berlaku kat rumah aku...

Dari mira naik moto dan melambaikan tangan petang tadi pada sampai la lepas magrib ni aku dah tunggu panggilan dari Mira, memang dari masa lepas berbual dengan Mira lagi fikiran aku dah melayang tah kemana, memang dia dah berubah... dia dah besar dan perubahan tu memang ketara sekarang, dari keanak-anakan dia dah jadi dewasa... memang terus terang aku cakap kat korang bahawa dia memang menarik sekarang. Mukanya betul-betul licin selicin telur yang dikupas... tiada lagi masalah jerawat seperti masa yg last aku jumpa kira-kira 2-3 tahun lepas. badannya pun dah berisi di tempat yang sepatutnya berisi, lekuk2nya pun menarik... dan.... ehmmmmm..... tak boleh cerita lebih2... nanti kena black list plak aku dekat MM dan Black... hehehehe....

Perubahan yang dialaminya bukan saja dari fizikal, tapi juga gaya dan fesyen. walaupun ringkas, tapi nampak menarik. betul-betul menarik. Mira memang hebat memilih fesyen skarang. Berbeza benar dari zaman dahulu dimana pakaian rasmi dia adalah seluar trek dan baju t-shirt pasukan rumah sekolah sahaja.


mana-mana wanita yg dewasa akan mengalami perubahan fizikal dan tampak lebih menarik - sekadar gambar hiasan
_____________


Sebenarnya Malam tu aku tunggu dia dari awal aku balik rumah lagi... punyalah lama, dari petang sampai magrib... dari magrib sampai isyak... hp aku tak juga masuk panggilan atau sms. aku off kemudian aku on balik kot2 la hp aku jam.


err.... bersambung........ hehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan