Hargai Kaum Wanita

Pesanan aku kepada kaum yg sejenisku yakni lelaki, sila hormati kaum wanita dan hargailah mereka kerana kita memerlukan mereka. Perlindungan, kasih sayang dan segalanya adalah hadiah terbaik dari kita sebagai menghargai golongan yang berlekuk-lekuk dan comel itu.

Wanita adalah sumber inspirasiku...

Selasa, Disember 30, 2008

Selamat Hari Raya

salam semua....

apa polah kitak2 sekalian? ada baik? kamek tauk ramai lelengau (sangat rindu) sama kamek sitok (disini) terutama dipihak sumandak2 (gadis). hehehehe.. betul tak? hahaha, kalau cakap tak betul pun tapi dalam hati diaorang ni cakap betul, pastu siap senyum lagi.

rasanya kita masih dalam mood raya kan, so tak la lambat lagi untuk kamek mengucapkan SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN kepada kitak2 sekalian, marilah kita menghulur tanpa tangan disini. errr... untuk awek2 kalau nak hulur moncong kat pipi ni pun boley gak..hehehehe... jgn mareee.... gurau je tok.


apakah gaya pilihan gadis secomel cda? - sekadar gambar hiasan

raya2 nih tentu awek secomel cda memilih untuk memilih pakaian yang setanding dengannya, bermakna tuan cantik pakaian pun cantik la. bagi yang dianggap sebagai mama lekuk2 seperti jue pulak mestilah bergaya dengan caranya sendiri. begitu juak dengan yang baru couple mcm nizamsha & salah sorang awek baru forum tu.. hehehehe.. tentu perancangannya nak pakai baju sedondong, tak dapat kamek bayangkan mereka pakai baju sama kaler pink. hahaahha.. jgn mare ba....

bagi yang romeo pulak mesti ada caranya sendiri, yang penting susun jadual. terlebih dahulu kena la cari list awek2 tu, kemudian buat satu jadial dan sebelah dia pulak buat masa lawatan. amat penting bagi romeo2 semua untuk mendisiplinkan masa, masa lawatan perlu dirancang dengan teliti. so jangka masa kita berada di sesebuah rumah awek tu perlu dirancang terlebih dahulu mengikut gred awek tu sendiri, pasal gred tu anda yang akan menentukan. contohnya kalau awek rasmi kena la lama skit peruntukkan masa tu, pastu awek separa rasmi dan awek tak rasmi. untuk yang tak rasmi tu sekadar tunjuk muka pun dah kira bagus. kalau tak sampai juak rumah dia maknanya kena pandai cari alasan. aku ingat pesan sifu, tak baik hampakan harapan wanita.

ok lah, sambung lagi nanti...
ada keja jap...
errrr... ada awek baru ejas semalam ajak lunch..hehehehehe.. cunnn bebbb...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan