Hargai Kaum Wanita

Pesanan aku kepada kaum yg sejenisku yakni lelaki, sila hormati kaum wanita dan hargailah mereka kerana kita memerlukan mereka. Perlindungan, kasih sayang dan segalanya adalah hadiah terbaik dari kita sebagai menghargai golongan yang berlekuk-lekuk dan comel itu.

Wanita adalah sumber inspirasiku...

Selasa, Disember 30, 2008

Pasal Gred Awek2

Pasal Gred Awek2

Salam semua...
jumpa lagi di ruangan ini...

Sebenarnya topik kali ini merupakan penjelasan kepada satu kenyataan
yang aku buat pada topik yang lepas, ramai yang tanya mcm mana aku
gredkan awek dan tak kurang ada juga yang terkilan atau mungkin marah
skit. jgn risau, bagi aku kemua wanita diatas muka bumi ini adalah
layak untuk dicintai golongan yang gagah yakni golongan aku. ada yang
PM bertanya apasal aku gred2kan awek, sorry la semua... sebenarnya aku
belum habiskan ayat yang lepas tu tatkala masa time tu begitu suntuk
kerana untuk kaum yang aku sayang juga, kesian la dia kan sebab ajak
aku lunch. sebab tu aku takder masa nak habiskan ayat.







awek yang cun tak semestinya berada di gred teratas - sekadar gambar hiasan.
___________________________________



Gred tu sebenarnya diguna pakai untuk lelaki yang
dikatakan romeo, atau lelaki yang pemurah dengan kasih sayang terhadap
wanita iaitu lebih kurang yang mempunyai ramai awek. sebenarnya gred
nih bukanlah yang membeza2kan kecantikan wanita ataupun diskriminasi
yang melampau.

Sebenarnya gred yang dimaksudkan tu adalah mana2 yang menunjukkan
kesungguhan terhadap kita, jika anda seorang romeo sekalipun tentu anda
ada awek rasmi kan, so awek rasmi ni berada dikelas yang teratas la
bagi apa2 keutamaan, ocntohnya kalau nak raya rumah dia tentu la lama
skit, limit awek rasmi lak biasanya terhad. mungkin untuk seorang romeo
ada 2-4 orang awek rasmin.

kelas pertengahan pula adalah awek separa rasmi, untuk awek kelas nih
biasanya mungkin bila2 masa akan diangkat sebagai awek rasmi.

awek kelas yang tak utama adalah awek2 angkat jer, bermaksud bagi mana2
awek yang dikatogerikan takde balak atau awak yang kesorangan. so kita
sebagai lelaki tak elok rasanya membiarkan seseorang awek tu tanpa
perlindungan, so lelaki sejati wajib melantik seseorang wanita tu
sebagai awek jika dia didapati solo, tiba masa dia dah ada balak baru
kita terpaksa la melepaskannya. atau pun kalau sedara2 sayangkan awek
dalam katogeri nih mungkin anda2 boleh naikkan taraf awek nih kebagai
awek separa rasmi atau terus ke awek rasmi.

Apa2 pun gred awek2 yang anda dampingi mereka tetap seorang wanita yang
memerlukan kasih sayang seorang lelaki yang gagah.. errr... seperti aku
la kot.. (ambil contoh terdekat jer) hehehehe.

ok lah.. rasanya kecelaruan dah dijelaskan.. ada apa2 yang tak paham
boleh tanya... aku akan jelaskan sampai semua faham.. tapi kalau banyak
kali dah cakap tapi tak paham2 gak buat2 lah paham ek... hehehehe...

jumpa lagi baaa.....

cium untuk semua2 awek....

tata.. titi.. tutu...

jumpa di topik akan datang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan