Hargai Kaum Wanita

Pesanan aku kepada kaum yg sejenisku yakni lelaki, sila hormati kaum wanita dan hargailah mereka kerana kita memerlukan mereka. Perlindungan, kasih sayang dan segalanya adalah hadiah terbaik dari kita sebagai menghargai golongan yang berlekuk-lekuk dan comel itu.

Wanita adalah sumber inspirasiku...

Selasa, Disember 30, 2008

Ku Kehilangan Mu

Ku Kehilangan Mu

salam semua....

Semenjak kau pergi,
setiap hari, setiap detik kau dihati,
dah begitulah ia... selamanya....

ayat atas tu pembukaan jer.. dipetik dari salah sebuah lagu KRU...

Seperti mat rempit yang hilang motor???? itulah perumpamaan yang aku lalui 2-3 minggu lepas... aku kehilangan seorang awek yang aku klasifikasikan sebagai separa rasmi, maybe kalau kami lama bersama dah tentu aku naiktarafkan dia sebagai awek rasmi... nak kata cun... memang betul cun pun.... perumpamaan yg aku dapat cakap kat sini dia setanding dengan kecantikan milik laura, cukup sopan seperti cda, ada la nakal skit2 mcm noni dan keayuannya tak kalah berbanding fieza.... tu cuma perumpamaan jer la... supaya korang dapat bayangkan gadis yg baru jer aku terlepas tu.


Begitu sukar untuk melupakan gadis secomel cda - sekadar gambar hiasan


Kehilangan dia amat dirasai kerana boleh dikatakan setiap malam kami berbalas sms, dia amat romantik dan ambil berat. aci kerat jari salmon aku berani bertaruh untuk gadis sehebat itu sanggup aku berenang dari Malaysia menuju ke Myammar walau hakikatnya aku mungkin akan lemas nnti, aku bukannya pandai berenang sangat. hehehe.


kesedihan kadang-kala membahagiakan insan lain - sekadar gambar hiasan



Sebenarnya awek tersebut terpaksa aku lepaskan atas dasar dia dah temui lelaki yg benar2 ingin melihat dia bahagia, lelaki yg sesuai dengan dia.. dan aku merelakan dia walau hakikat aku mmg sayangkan dia. tapi takper la, demi orang yg disayang aku mengalah jugak...

Dalam pada melayan kepala yg sedikit sadis tu, aku masih teringat kata2 sifu yang masih aku pegang sampai skarang - kesedihan tak semestinya diraikan dengan tangisan dan terus bersedih, selayaknya ditinggalkan/atau meninggalkan kekasih patut diraikan dengan keseronokan kerana kita akan ada banyak peluang untuk mencari yg lain, memberi harapan kepad ayg lain dan terus berbakti kepada wanita lain yg lebih memerlukan kasih sayang dari kita (dipetik dari kata2 sifu i).

ok la.. setakat ini dulu artikel dari kamek untuk kali ni... jumpa lagi.... jgn lupa melawat blog i di http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan