Hargai Kaum Wanita

Pesanan aku kepada kaum yg sejenisku yakni lelaki, sila hormati kaum wanita dan hargailah mereka kerana kita memerlukan mereka. Perlindungan, kasih sayang dan segalanya adalah hadiah terbaik dari kita sebagai menghargai golongan yang berlekuk-lekuk dan comel itu.

Wanita adalah sumber inspirasiku...

Rabu, November 26, 2008

Wanita Makhluk Yang Lembut

Wanita memang dilahirkan dengan penuh kelembutan - gambar penyeri
___________________________________

salam...
salam...
salam...

apa khabar semua, apa khabar wanita2? bertemu kembali kita di ruangan tak seberapa ini, terima kasih kerana masih berminat untuk membaca.

Apa pun tajuk kita hari nih memang sesuai kerana ianya menggambarkan kaum leleki nih memang menghargai kaum wanita, bermakna aku pun memang menghargai kaum yang kaya dengan keindahan dan lekuk2. Memang aku hargai kaum wanita nih kerana majoritinya memang lemah-lembut dan comel, mungkin kalau nak dibuat contoh dalam forum nih sesuai dengan perwatakan cda & JUE. hehehe, pada aku 2 orang nih memang lemah lembut la... tapi salah sorangnya dah dimiliki atau dalah istilah lainnya sudah 'dicop' sebagai bini orang. mungkin suaminya terpegun dengan kelembutannya, hanya mereka berdua yg tahu.

Bagi aku sendiri, memang suka tengok pompuan yang lembut-lembut nih (tapi golongan lembut yang jantinanya diragui memang aku nak muntah la kalau tengok.. dari tengok kaum depa nih baik aku tengok biawak pasir). Kena lak lembut mcm cda, suara pun seksi dan lembut mcm cda... pehhhhh! aci kerat papan aku berani bertaruh, tang2 tu jugak kalau disuruh berguling dari ipoh sampai kluang pun aku sanggup.

Di ruangan ini aku cuma nak bagi contoh la, kalau la seseorang pompuan tu selembut cda, memang boleh dianggap hampir sempurna. nak cakap sempurna terus pun tak boleh jugak sebab kita manusia nih tak dicipta untuk sempurna. tapi bagi aku ciri-ciri yang ada pada cda memang ciri2 seorang wanita melayu terakhir.


seperti gadis melayu lain, cda juga penuh dengan kelembutan - sekadar gambar hiasan
_______________________________________________


apa lagi nak tulis ek, ok laa... kalau ada masa nanti aku sambung la ek. nak cakap banyak2 pun perut lapar dah nih, lain la aklau dengar suara cda.. tang2 tu jugak jadi kenyang.. tak makan 10 tahun pun takper. hehehe...

ok semua... jumpa lagi kitak2 semua...

babai...

2 ulasan:

  1. nampak macam ko ngan cda x jadi pa pa a...apa yg menghalang ko itu lebeh interesting utk di ceretakan...berapa keping papan ko kerat pun ko mesti kata esok selepas ko jumpa dia ko jatuh cinta lagi..kah..kah..kahh...

    BalasPadam
  2. kne jadi pa pa ke?hehhehehe...thanks guna nme cda tu..teruja lak....tp betul ke cda mcm tu?

    BalasPadam