Hargai Kaum Wanita

Pesanan aku kepada kaum yg sejenisku yakni lelaki, sila hormati kaum wanita dan hargailah mereka kerana kita memerlukan mereka. Perlindungan, kasih sayang dan segalanya adalah hadiah terbaik dari kita sebagai menghargai golongan yang berlekuk-lekuk dan comel itu.

Wanita adalah sumber inspirasiku...

Isnin, Ogos 24, 2009

AWEK SATU KAMPUNG (PART 8 )

AWEK SATU KAMPUNG (PART 8 )

Tak banyak perbualan dalam kereta yg dapat aku taip kat sini, hehehe... rahsia bah..... rahsia peribadi. so babak seterusnya adalah selepas sampai di depan sebuah Hospital milik sebuat Universiti Awam tempatan. Hospital nih kira famous la gak dikalangan masyarakat pantai timur bagi kalangan yang berpendapatan rendah dan sederhana. bagi yang kaya raya maybe boleh ke hospital swasta kot. errr.... maybe ada sorang dua Moderator Forum Paramedik bertugas di hospital ini. hehehe. Siapa moderator tu???? cari sendiri.......


Senyuman Mira menjadi igauan setiap lelaki- sekadar gambar hiasan.
_____________________________


Tiba saja di depan spital tersebut aku cari tempat yang biasa aku makan, terletak lebih kurang 20 Meter jer kot dari pagar spital tersebut, Jam lebih kurang 11.10 semasa aku sampai di gerai tu. Hidangan kami hari itu adalah Nasi berlauk. perghhh... best giler beb... lama tak pekena nasi kegemaran aku nih, selain nasi kerabu dan nasi dagang aku memang suka nasi berlauk. kena plak ngan gulai ikan 'aya'... Mira juga minta menu yg sama dengan aku, bubuh skit sambal belacan... errr.... aku tak berapa kontrol depan Mira hari tu, skali aku bantai 2 pinggan la plak. hehehe. Mira??? errr...Mira sepinggan cukup la... orang pompuan biasa la kan.. kalau tak kontrol ayu dah tentu tengah diet. hehehe.


Kejelitaan Mira adalah kejelitaan semulajadi - sekadar gambar hiasan.
_______________________________


Tapi cara Mira makan cukup sopan dan mengkagumkan, biasa laa.... bila orang comel yang makan semua jadi elok kan? hehehe... Sambil makan sambil tengok Mira makan, dia mmg lembut, ayu dan sopan. Dalam hati aku berbisik "kalau la mak aku nampak Mira time tu, tentu tang2 tu gak disuruhnya aku daftar kawin dengan anak orang kuat ahli politik di kampung aku tu". Err... sambil2 tengok Mira aku sempat jeling2 2 orang nurse yang berpakaian serba kuning di meja yang berhadapan dengan aku. Sorang tubuh sederhana tinggi dan sorang sedikit rendah dari yang tadi. comel nurse yg sederhana tinggi tu....


Nurse yang berhadapan dengan aku juga tak kalah dengan kecantikan Mira - sekadar gambar hiasan.
__________________________________________


kalau la Mira takder kat depan dah tentu aku redah mintak no tepon. hehehe. errr.... cantikkkk... memang cantikkk... errrr.... Mira mmg la cantik, tapi nurse yg mengganggu pandangan depan aku tu pun tak kurangnya cantik dari Mira. Mira plak lebih kurang setanding kecantikan falci.


Nurse tu senyum la plak kat aku.. hehehe. - sekadar gambar hiasan
______________________________


Errr... tah macam mana masa dok ushar2 nurse tu, dia pun mcm perasan plak aku ushar dia. Pastu nurse tu senyum kat aku. Macam ayam jantan yang baru masuk reban ayam betina aku pun automatik tersenyum dan sedikit mengangguk-angguk pada nurse tersebut. hehehe. Dan secara tak langsung Mira juga terperasan peristiwa anguk2 tersebut dan Mira menoleh kebelakang untuk 2-3 saat dan dan kembali berpaling pada aku sambil melontarkan soalan "abang kenal ke nurse tu?".

bersambung...... hehehe.......
jgn lupa tunggu keluaran akan datang.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan