Hargai Kaum Wanita

Pesanan aku kepada kaum yg sejenisku yakni lelaki, sila hormati kaum wanita dan hargailah mereka kerana kita memerlukan mereka. Perlindungan, kasih sayang dan segalanya adalah hadiah terbaik dari kita sebagai menghargai golongan yang berlekuk-lekuk dan comel itu.

Wanita adalah sumber inspirasiku...

Isnin, Ogos 24, 2009

AWEK SATU KAMPUNG (PART 7)

AWEK SATU KAMPUNG (PART 7)

Setelah mengisi minyak, kereta yg aku bawa terus meluncur ke Pusat Bandar negeri jiran aku, hehehe... jauh wooo nak dating.. melibatkan dua negeri tau... tapi takpa, aku bawa dia pun takder la sampai ke Uganda ke, Madrid ke atau Jakarta. Kalau aku bawa ke sana silap hari bulan kopak duit simpanan aku selama nih kan?.


Mira seorang gadis istimewa - sekadar gambar hiasan
___________________________________-


Nampaknya seorang gadis yg cantik menawan berusia 23 tahun berada disebelah aku didalam kereta. Aci kerat papan aku berani bertaruh, kalau la proffesor clone melihat situasi ini mesti dia hanya mampu terkebil-kebil mcm cicak yang baru jatuh dari siling. hehehe.... betul.. aku tak tipu. Mira memang cantik... menawan..... kalau anda semua pernah lihat rupa falci, Mira mungkin setanding atau hampir setanding dengan kecantikan dan kejelitaan falci. Mira juga selembut, seayu dan secomel Lady Cda....


Mira mungkin setanding atau hampir setanding dengan kecantikan dan kejelitaan falci. Mira juga selembut, seayu dan secomel Lady Cda - sekadar gambar hiasan
________________________________________________


untuk 10 minit pertama didalam kereta tiada perbualan antara kami, yang ada pun cuma hati aku yg berkata2... kalau la dapat 'ter'sentuh hujung2 kuku dia pun grenti aku takkan biarkan tangan aku dibasuh atau dikacau untuk satu tempoh yg lama. hehehe. begitulah perumpamaan yg dapat aku bayangkan kepada tuan-tuan dan puan-puan semua. Aku cuma mampu curi2 jeling jer kat dia. masih tiada ayat yang boleh aku keluarkan.


Mira mempunyai ciri-ciri sebagai gadis idaman untuk setiap lelaki - sekadar gambar hiasan
__________________________________


Kemudian aku pandang dia, dia pandang aku... dia senyum aku pun senyum.... senyuman dia???? perghhhh! memang manis semanis gula.... dia cantik, bila dia senyum mcm tu mmg menambahkan lagi darjah kecomelan dia. Sekali lagi aku berani bertaruh, demi melihat senyuman mcm tu.. tupai yang tengah melompat atas pokok pun grenti akan terjatuh. Kalau la proffesor clon pula, grenti si prof. clone sanggup bertukar jadi tupai tadi kalau itu yang disyaratkan untuk melihat senyuman Mira. hehehe... iboh manas prof...


prof. clone sanggup bertukar jadi tupai tadi kalau itu yang disyaratkan untuk melihat senyuman Mira - sekadar gambar hiasan
____________________________________


kemudian aku mulakan bicara "takkan dari tadi senyum jer.. tahu la awak tu comel... nak tunjuk yg awk makin comel ek bila senyum?... hehehe" dia kerutkan dahi dan menjawab "eh abg nih, kesitu plak dia.. dah abg diam Mira pun diam la" fuhhhh... cara dia cakap pun memang mengujakan.... lembut, sopan dan santun.. tambah sopan dan santun tadi jadi la sopan santun... hehehe.... memang aku terpesona sepertimana audien terpesona dengan penyair diatas pentas. tapi yg pastinya mira bukan bersyair dia cuma bercakap, tapi cara dia bercakap pun dah membuatkan aku kagum padanya seperti mana aku kagum pada gadis2 forum nih antaranya falci, cda, fieza dan ramai lagi. hehehe.... sebut 3 orang jer la ek.... mungkin boleh tambah sorang lagi sumandak dari sabah iaitu momong. hehehe. walaupun ayat mira tadi cuma "eh abg nih, kesitu plak dia.. dah abg diam Mira pun diam la".. tapi ayat itu pun dah cukup mengkagumkan kerana ianya datang dari mulut seorang gadis yg cantik.

tapi cara Mira bercakap pun dah membuatkan aku kagum - sekadar gambar hiasan
_________________________________________


Kemudian aku senyum sambil menjawab "so sampai ke destinasi nnti Mira nak kemana dulu?" sambil tersenyum manis (sekali lagi aku tergoda dengan senyuman dia.. hehehe) mira menjawab "ikut abang la.. dah abg yg bawa" hehehe... aku suka jawapan dia "ok la mira, apa kata kita singgah dulu dibilik hotel" errr... tuan-puan jgn risau... dilog tadi cuma diluahkan dalam hati jer, sebaliknya untuk diperdengarkan kepada Mira aku cuma mengeluarkan dilog ini "ok la, apa kata kita singgah dulu depan Spital USM, kita sarapan kat situ dulu... lepas tu Mira cakap la nak pegi mana ye" sambil membuat isyarat bagus dengan tangan, Mira bersetuju dengan cadangan aku.

errrr......... bersambung lagi....... hehehehe....
episod akan datang pastinya lebih menarik... nantikannnnn......

bersambung....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan