Hargai Kaum Wanita

Pesanan aku kepada kaum yg sejenisku yakni lelaki, sila hormati kaum wanita dan hargailah mereka kerana kita memerlukan mereka. Perlindungan, kasih sayang dan segalanya adalah hadiah terbaik dari kita sebagai menghargai golongan yang berlekuk-lekuk dan comel itu.

Wanita adalah sumber inspirasiku...

Rabu, April 14, 2010

Akhirnya

Akhirnya
oleh: Lord Vlad

Bertemu kembali semua, lama tak menulis atau dengan kata yang lebih sesuai lama tak menaip. Sebenarnya bukan aku takder idea, sebenarnya idea datang mencurah-curah tapi masa terluang pula tak ada. Nak wat macam mana kan, mmg tak dapat dielakkan.

Cerita pasal awek pulak aku tak tahu la nak komen apa, kadang-kadang apa yang kita harapkan tak seperti yang kita jangkakan. apa yang kita mahukan tak semestinya kita dapat dan apa yang kita impikan tak selalu menjadi realiti.

Adakah aku sedang frust? hanya aku dan dia yang tahu. Dan paling yang aku tak jangkakan adalah hatinya yang tak dapat aku baca, aku sangka dah cukup mengenalinya namun banyak yang harus aku pelajari sebenarnya. Apa-apapun kebaikan dia mengatasi segalanya, dia tetap yang hebat pernah aku kenali dan dia masih comel dihati aku.

Apa-apapun dia akan tetap aku kenang sebagai perkara paling indah pernah muncul dalam hidup aku. Berjumpa dengannya??? aku rasa ini adakah perkara ayang paling mustahil yang akan berlaku dan aku pasti aku takkan berjumpa dengan dia sampai bila-bila. Aku mendoakan agar dia bahagia dengan pilihan yang dia sanjungi.

Akhir kata dari aku untuknya, jagalah hubungan dia dengan si jejaka bertuah itu untuk kebahagiaan dia. Aku takkan sesekali mengacau hubungannya.

Akhirnya ia berakhir di sini....

wargghhhhh!!! ngantuk laaa........ korang bosan ek baca...... ok.. aku stop dulu untuk kali ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan