Hargai Kaum Wanita

Pesanan aku kepada kaum yg sejenisku yakni lelaki, sila hormati kaum wanita dan hargailah mereka kerana kita memerlukan mereka. Perlindungan, kasih sayang dan segalanya adalah hadiah terbaik dari kita sebagai menghargai golongan yang berlekuk-lekuk dan comel itu.

Wanita adalah sumber inspirasiku...

Jumaat, Jun 26, 2009

AWEK SATU KAMPUNG (PART 6)

AWEK SATU KAMPUNG (PART 6)

Sebaik mendekati gadis yg mempunyai senyuman semanis falci & cda itu aku juga turut membalas senyuman dia. matanya... woooo... mantanya mmg cantik, secantik mata falci dengan keningnya yg mengancam. bila mendapat senyuman manis tersebut disertakan bersama pandangan matanya yg cantik aci kerat papan aku berani bertaruh tuan-tuan yg membaca cerita ini juga sanggup merangkak dari Moscow sampai ke Istambul kalau itu yg disyaratkan untuk berjumpa Mira. Ya, mira mmg istimewa.. seistimewa gadis bernama cda atau sekarang dikenali sebagai Lady Cda, juga seistimewa falci iaitu gadis cantik dari Sarawak. hehehe..


Kecantikan falci mmg diakui setanding dengan daphne iking, adakah Mira juga setanding daphne iking???
_______________________________________


Sebaik mendekatinya aku memberikan salam dan dia menjawab salam... dan aku tanya "Mira dah lama sampai?" dia balas "dekat 2 jam dah Mira tunggu, abang nih naper lambat?".. "errrr" aku terpinga-pingga.. betul ke aku lambat? padahal aku rasa masa yg dijanjikan tu belum lagi sampai.. bermakna aku dah awal dan dia mungkin lagi awak dari aku... kemudian Mira sambung "ala abg nih, mira pun baru sampai jer.. tak sampai 2 minit dari abang.. sajer wat lawak tadi.. hihihi...". cit.. dia dah kenakan aku ke nhi???? tapi aku dapat rasakan lawak ini adalah lawak paling indah di dunia.. malah paling indah di galaksi Bima Sakti.... ianya lawak yg dibuat oleh orang comel... orang yg comel setanding falci, cda & fieza.....


Mira sememangnya gadis yg cukup istimewa - sekadar gambar hiasan
_______________________________


Sambil tersenyum aku membalas "ooo... pandai Mira kenakan abang ek? nak kena nih.." kemudian dia balas "nak kenaa??? kena apa??? abang nk buat apa??" soalan yg dilontarkan bersama dengan senyuman... dan aku cukup2 suka soalan mcm tu.... dan mmg aku tunggu soalan mcm tu sambil membalas jawapan kepada soalan dia tadi "ooo... betul2 nak kena la ni ek?? errr..... biasanya kalau anak sedara abang akan cupp! kat pipi.... hehehe.... so abang nk buat mcm tu juga la kat Mira...hehehe" sambil mengerutkan kening Mira menjawab "eeeeeyyyy.. tak malu nak cium pipi orang" sambil tersenyum aku menjawab "lain kali jgn buat nakal2 lagi.. hehe". Mira menjawab "kalau nakal jugak??" aku tak menjawab soalan dia.... dalam hati aku memberi kata putus bahawa soalan itu tak perlu dijawab supaya aku jangan dilihat terlalu gelojoh. dan yang pasti aku perlu bersifat baik. tapi mmg aku seorang pemuda yg baik lagi budiman... tapi errrr... cuma nakal skit2 jer.. hehehe.


Lawak yang dicetuskan Mira memang ditunggu-tunggu aku - sekadar gamabr hiasan

__________________________


Kemudian aku tanya mira sama ada dia nak minum dulu kat Pekan kami atau nak teruskan perjalanan seperti yang dirancang. Mira mencadangkan kami teruskan saja perjalanan. dan kami bertolak lebih kurang pukul 10.15 selepas isi minyak. mmg adik aku sajer bagi tangki minyak kosong kot sebab aku bagi tau dia awal lagi nak guna kereta.


Nampaknya aku dah berada dalam kereta bersama-sama gadis yg bagi aku antara tercantik di dunia - sekadar gambar hiasan
____________________________________


nak tahu kisah selanjutnya????? hehehehe...... nantikan sambungan........
kisah yang lebih menarik dalam "Awek satu kampung part 7)

tungguuuuu.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan